Vyhledávání

Kontakt

Už je mi 5 měsíců

26.06.2012 00:00

                    Dnes jsem dostal od paničky krásnou novou hračku. Jednak jsem  všechny staré rozkousal a jednak to byl dárek. Je mi  5 měsíců. Doma už všechno dobře znám, vím, co si ke komu mohu dovolit. Hodně nových věcí jsem se  naučil. Vím, že panička je automat na odměny, stačí se jen trochu snažit, vím, že červená řvoucí příšera je auto a že mě vždycky odveze za nějakým dobrodružstvím. Chodím každou neděli s páníčkem na cvičák. Protože tam mám kamarády, docela mě to baví a páníček mě moc chválí. Ale ještě lepší je lítat po louce za míčkem, nebo si hrát  u sousedů se  štěnětem borderky  Dypsim. To je velká švanda, když běháme po jejich zahradě v záhonech a koušeme se. Už jsem byl na spoustě výletů, prohnal jsem  ovce a seznámil se s mnoha lidmi i pejsky. A hodně práce mě teprve čeká.