Vyhledávání

Kontakt

Opět cvičák

27.05.2012 00:00

Tak dnes jsem byl opět na cvičáku. Neměl jsem tam jet, protože páníčkové byli celý víkend někde pryč. Říkají tomu práce. Pořád přijížděli a odjížděli. Páníček přijel v neděli ráno, abych mohl udělat loužičku venku. Ale já se s ním ven bojím a tak jsem nechtěl. Ale páníček se tentokrát  rozzlobil, vzal mě do té řvoucí černé příšery, které říká auto a odvezl mě pryč. Nejdřív jsem byl trochu zaražený, ale dojeli jsme na cvičák, kde už to znám a mám přátele. Bylo horko, cvičitelka pořád jen povídala, byla to otrava. Ale páníček to pochopil a nechal mě hrát si s kamarády. Takže nakonec  to byla velká švanda. Jak řekl páníček, nic jsme se nenaučili, ale aspoň byla legrace. Ale aby nebyla mýlka, já už toho umím hodně. Příběhnu, když zavolají  "Ke mně", umím sedni a lehni a taky se učím podávat pac. Jenom to jejich " K noze " na vodítku  je pěkná otrava. Když já pořád někam spěchám a oni mě tím jen zdržují.