Vyhledávání

Kontakt

Návštěva maminka Tracy a tety Q

23.09.2012 00:00

Tentokrát jsem měl moc práce, protože k nám na návštěvu přijela naše chovatelka s moji maminkou Tracy a  s tetou Q. A já jsem jim musel ukázat za tu krátkou dobu, co u nás byli, to nejzajímavější. První den jsme se prošli od Maternice k nám domů. Tam já chodím rád, protože je to pořád lesem. Ale jestli si myslíte, že si se mnou maminka a teta hrály, tak to ne. Maminka na mě dokonce cenila zuby. Ale na to já jsem zvyklý od Irtuše, tak jsem si z toho nic nedělal. Odpoledne jsme jeli za bráškou  až do Opočna. Jmenuje se Black and White Boo, ale říkají mu Tom. A ten byl moc fajn. Honili jsme se po zahradě až kytičky lítaly a krásně jsme se prali.Škoda, že návštěva trvala jen krátce.  Pozval bych brášku na pořádnou louku, to by se teprve běhalo. Druhý den nás náš páníček odvezl do Ratibořic a šli jsme pořád podél řeky až k nám do kempu. Panička říkala, že to bylo 11 km, ale my jsme naběhali určitě daleko víc. Ale pořád byla blízko řeka a když nám bylo teplo, mohli jsme se vykoupat. Ale i tak jsme pak prospali celé odpoledne. Večer jsme návštěvu odvezli na vlak a pak už jsem měl zase chuť běhat. Návštěva byla fajn, hlavně zase jedny ruce navíc na drbání.