Vyhledávání

Kontakt

Havlovice

31.05.2012 00:00

            Dneska byla  veljká švanda. Byli jsme s paničkou podívat se u Sultánků v Havlovicích, kde byla spousta stejných pejsků jako jsem já. Celá ta velká smečka nás běžela přivítat, až jsem se trošku bál, ale za chvilku jsme se seznámili a pak jsme se dlouho honili a kousali. Lidé zatím po louce rozestavovali podivné věci, které neznám.Pak museli všichni pejsci i já na vodítka a vždycky jeden pejsek skákal a běhal se svoji paničkou.   A ostatní chtěli běhat taky a tak kňučeli a štěkali tak, že jsem se musel  přidat, i když jsem nevěděl proč. Pak došla řada na mě. Panička mě přivolala a já jsem měl proběhnout tunelem. Protože byla na konci panička s dobrotou , vůbec jsem se nebál. Pak mě moc chválili, skoro jsem nevěděl za co. Panička říkala, že jsem poprvé zkoušel agility. A taky jsme dostali domácí úkol, co se máme naučit. Tak se panička musí snažit. Oběma se nám tam líbilo, tak pojedeme zase.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dneska byla zase velká